Klantenservice-informatie

we helpen je graag

Op deze pagina lees je alles over je aankoop, klachten en retourzendingen. We nodigen je ook uit om onze Algemene voorwaarden voor zowel B2C als B2B te downloaden. Als je er liever niet over leest, voel je dan vrij om ons te benaderen met je vragen en verzoeken. We proberen altijd een oplossing voor je te vinden.

Heeft u extra informatie nodig?

Neem vandaag nog contact op!

Jos-en-Joel-Conec-Care
Q
Jos-en-Joel-Conec-Care

Bel ons : +3185 489 94 00

Laat ons u terugbellen!

Jos-en-Joel-Conec-Care
Q

Algemene Voorwaarden B2C

Download een PDF versie van de Algemene Voorwaarden B2C

Algemene Voorwaarden B2B

Download een PDF versie van de Algemene Voorwaarden B2B

Privacyverklaring

Download een PDF versie van de Privacyverklaring

Betaalmethodes

Bankoverschrijving

De meeste klanten plaatsen een bestelling na overleg met ons. Voor veel van onze producten is persoonlijk advies nodig en wordt er telefonisch of persoonlijk contact gelegd. In dergelijke gevallen wordt meestal gekozen voor een eenvoudige betaling per bankoverschrijving na ontvangst van een (pro forma) factuur.

We kunnen lokale overschrijvingen ontvangen in Euro, USD, GBP, CAD, AUD, NZD, SGD, HUF, PLN, RON en TRY. Internationale overschrijvingen kunnen worden ontvangen in Euro, GBP en USD.

Online betalingen

Voor je online aankopen, of als je liever niet via een reguliere bankoverschrijving betaalt, maken we gebruik van een Payment Service Provider. Op dit moment is dat Mollie voor de meeste betalingen. Je kunt deze veilige betaalmethoden zelf selecteren wanneer je je bestelling op de website plaatst. Als je niet online bestelt, sturen we je op verzoek een link naar onze beveiligde online betaalpagina. Welke opties je in je betaalscherm te zien krijgt, hangt af van het land waarin je je bevindt. sommige betaalmethoden zijn alleen beschikbaar in bepaalde landen.

Natuurlijk kun je betalen met:

  • Ideal (Alleen Netherland)
  • credit card
  • Paypal
  • Apple Pay
  • Bancontact (Alleen Belgie)
  • Giropay
  • ….

Leveringen

Aankopen

Producten uit de webshop die gemakkelijk te bezorgen zijn, worden per koerier verzonden. Normaal gesproken gebruiken we de service van Fedex, tenzij de omstandigheden om een andere koerier vragen. We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Hiervoor zijn we echter afhankelijk van derden. Niet alle producten zijn op voorraad in ons eigen magazijn; deze producten worden rechtstreeks door onze leverancier naar je toegestuurd. Uiteraard laten we je weten hoe snel je bestelling verwacht wordt. Kleinere artikelen kunnen ook per postservice worden verzonden. In de meeste gevallen wordt je bestelling uiterlijk de volgende werkdag verzonden.

Schatting van de levertijden (onder voorbehoud van overmacht):

  • Economy Express 2-4 dagen binnen Europa (onze standaard verzendmethode)
  • Express zendingen kunnen de meeste Europese bestemmingen in 1-2 dagen bereiken (optioneel en het is mogelijk dat we een toeslag berekenen)
  • Verwacht voor Europese bestemmingen buiten de EU 2-4 dagen meer tijd vanwege het douaneproces
  • Buiten Europa op verzoek

De meeste aankopen binnen Europa worden zonder verzendkosten geleverd als de bestelling €150 of meer is. Als je extra snelle leveringen wilt of goederen buiten Europa wilt ontvangen, bespreken we een redelijke vergoeding.

 

Verhuur

  • Bij verhuur brengen we altijd transportkosten en eventueel ook installatiekosten in rekening.
  • De exacte kosten zijn afhankelijk van het product en de bestemming, en het bedrag is eenmalig, inclusief de terugreis.
  • Elke productgroep heeft zijn eigen voorwaarden en deze worden vermeld in de informatie over het huren van het betreffende product.
  • Sommige producten kunnen ook worden afgehaald (en geretourneerd). In dergelijke gevallen kunnen we ook een vergoeding vragen voor de voorbereiding.

Garantie en klachten

Garantie

We geven om onze producten en doen natuurlijk ons best om ze in topconditie bij je af te leveren. Toch komt het voor dat een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Wettelijk ben je verplicht om het defect binnen twee maanden na ontdekking aan ons te melden. Als het defect onder de garantie valt, repareren of vervangen wij het kosteloos.

In de meeste gevallen ben jij verantwoordelijk voor het transport en is de garantie een ‘Carry-in Garantie’. Als het voor jou niet mogelijk is om voor het transport te zorgen of als de inspectie en eventuele reparatie bij jou op locatie moet plaatsvinden, maken we afspraken over eventuele kosten.

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons te melden door een e-mail te sturen naar [email protected]. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Als je klacht nog niet elders in behandeling is genomen dan staat het je vrij om je klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.

Retouren

Bezinningsperiode

Het kan gebeuren dat je een bestelling wilt retourneren. Misschien omdat het product je niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling niet wilt hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Als de verzegeling is verbroken, is je bestelling definitief en kan deze niet worden geretourneerd.
Na annulering heb je nog 14 dagen de tijd om je product te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Alleen de kosten voor de retourzending van uw huis naar Conec Care zijn voor uw eigen rekening. Raadpleeg de website van uw vervoerder voor de exacte tarieven. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, wordt het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Gebruik hiervoor ons ‘modelformulier voor herroeping’ wat je kunt vinden in onze algemene voorwaarden B2C. Wij betalen dan binnen 14 dagen na melding van je retour het verschuldigde orderbedrag terug, mits het product al in goede orde is ontvangen.

Als het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig om het product uit te proberen, kunnen we deze waardevermindering aan jou doorgeven. Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is als je het terugstuurt.

Uw product ruilen

Wil je je product ruilen? Dat is geen enkel probleem. Neem contact op met [email protected]. U bent echter wel verantwoordelijk voor de kosten van het terugsturen van het product.

Ik heb een verkeerd afleveradres ingevuld!

Heb je per ongeluk een verkeerd afleveradres opgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen dan proberen de bestelling voor je te wijzigen.